Sfarsit de saptamana…

…pentru unii. Maine la munca. Dar hai sa vorbim despre treburi care merita 🙂

Eu impreuna cu scumpa mea blonda, am inceput de ieri(eu l-am inceput ieri, ea l-a inceput de ceva timp bun) un program foarte sever de slabit. Haha.

Treaba merge cam asa. Ea vine la mine. Bem cafea, fumam 2, 3, 4, 5 tigari. Barfim care cum ce si dupa aceea ne apucam de treaba. Toata chestia consta in multe rasete, muzica de aerobic luata de pe dc++ si cateva exercitii. In timp ce blonda se maseaza la aparatul meu magic, eu ma uit la film 🙂

Cat de frumos e cu ea. Imi face ziua mai buna.

Blonda mea, cu ochi albastri, par blond si unguroaica 🙂 ar putea fi prietena mea cea mai buna,de fapt e. Dupa atatata timp…. Si daca nu vorbim luni intregi, stiu ca e acolo, doar pentru mine, atunci cand am nevoie.

Dar gata cu sentimentalismele. Sa va spun ce am patit cu ea in drum spre casa.

Mergeam la blonda dupa kiwi ( tin sa precizez ca blonda are un suflet mare si-mi da tot ce-mi pofteste inimioara, pana si 3 in 1 imi cumpara, TOT EA) si povesteam noi pe drum si eram foarte prinse de subiect. Gesticulam in incercarea de a explica cum un prieten vechi are acelasi caracter ca si mine, suntem copii, doar cu sex diferit si vine un dobitoc biciclist si face un BAAAAAAAAAUU!!! in spatele nostru. Ne-am cacat pe noi de frica. Haha. Rad si acum cand imi aduc aminte. Eu am sarit direct pe blonda si asta, nebuna injura in urma lui strigand cat o tineau plamanii (cei sanatosi). Haha.

Si avand in vedere ca si acum ma mai doare inima de la sperietura ce am tras-o, eu va urez noapte buna si vise placute!

10 gânduri despre „Sfarsit de saptamana…

  1. Pingback: Amprente de liniște « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

Lasă un comentariu