Pokito a poko part I

Ce poti sa scrii dupa o noaptea in care ai baut in continuu? Dupa o noapte in care m-am urcat pe masina unui prieten (sper ca nu i-am strambat capota ), dupa o noapte in care am si plans, dar mi-am dat seama ca doua persoane vor fi tot timpul langa mine orice s-ar intampla. Si daca ma gandesc mai bine….nu-s doua, cred ca-s mai multe 🙂

Pffff….bubuie capul. Am nevoie de somn.

5 gânduri despre „Pokito a poko part I

  1. Ai o fatza de fetita cuminte. Nu prea te vad cu sticla de Jack Daniels in bot si nici sarind pe capota … e foarte frumos cand aparentzele inseala.

  2. iubita mea :*:*:* ce dor imi e de iureshurile noastre… fuck love it sucks cand te tine captiv…so m-am hotarat sa evadez…nu de tot, macar din cand in cand… si cum totul trebuie sa aiba un inceput…aceasta va fi sambata acuma…sper ca urmatoarele evadari sa fie alturi de tine… so don´t hesitate to call ;;) still love u and miss u more than ever >:D< :-< :*:*:* :X:X

Lasă un răspuns

