Rezumat

Si uite asa se incheie inca un roman din viata mea….

Ce faci atunci cand esti pusa la zid de persoane dragi tie si trebuie sa alegi? Dupa ce criterii alegi? Dupa ce iti dicteaza inima sau dupa cum ti-e mai bine?Mda…multi ar alege prima varianta, dar nu e intotdeauna si cea mai buna…

Atunci cand treci prin momente grele te astepti ca acel cineva sa fie langa tine, pt ca tii la el si stii ca si el tine la tine, chiar daca nu iti zice….si totusi nu e asa….Am ales cu inima si sunt dezamagita si incep sa regret. Ma gandesc ca poate era mai bine sa aleg a 2-a varianta, acum nu mai aveam batai de cap, dar in acel moment ma gandeam ca poate voi regreta ca nu am ales cu inima….

Omul intotdeauna e nesatisfacut…daca alegeam a 2-a varianta regretam ca nu am ales prima si invers sau poate am ghinion! Sau sau…poate poate…bla bla and shit. Fuck it!

O prietena imi zicea ca e mai bine sa regreti ceva ce ai facut decat ceva ce n-ai facut…sincer…acelasi sentiment de cacat il am ca si cum as regreta ceva ce n-am facut…

itiva din toata povestea asta …searching….keep on searching…..still nothin`…..

6 gânduri despre „Rezumat

  1. e usor de zis go with the flow sau asteapta si vezi, dar nu merge, ca suntem femei, numa sa stam si sa asteptam sa faca altii ceva nu putem 😐 oricum o sa iti fie bine oricum o sa alegi 🙂

Lasă un răspuns

