Poli – Dinamo si o revelatie.

Se apropie meciul din cupa dintre Poli si Dinamo. Citesc pe fata polistilor  doar speranta ca in sfarsit ne vor bate si ei, dupa atata timp. Dar ca de obicei, la sfarsit vor avea aceeasi fata trista si dezamagita, cum m-am obisnuit de altfel. Va fi interesant, Bogdan va pleca cu polistii lui la meci, iar eu cu ai mei. Vom sta in peluza diferite. Oare ne vom intalni acolo? 🙂 Si daca ne vom intalni, ne vom bate? 🙂 🙂 🙂

Va fi interesant. Abia astept.

Azi am avut o revelatie. Pe zi ce trece mi-e tot mai rau de la tigari. Ar trebui sa ma las, dar e prea greu. Daca as sta toata ziua in casa, cred ca mi-ar ajunge un pachet 5 zile. Problema e cand ies. Iar daca mai si beau…pai in cateva ore se duce un pachet. Nu stiu ce naiba sa fac. Ma gandeam la plasturii aia, dar am auzit tot felul de povesti: ca ar fi prea daunatori, ca ti se face rau, ca ajungi in spital etc etc. Poate ma lamureste si pe mine cineva care a folosit acei plasturi sau ce au auzit de plasturii respectivi. In fine…rezolv eu si problema asta ca doar sunt fata descurcareata.

Sunt obosita, mi-e somn. Noapte buna!

4 gânduri despre „Poli – Dinamo si o revelatie.

  1. na pai ai si tu grija 🙂 se vedea si in irish ultima oara cand am fost cu delfinul sa piarda la carti ca nu te simteai ok.

    iar despre poli vs caini… vorbim dupa… 😀

Lasă un răspuns

