De ce Dinamo?

 

Pentru ca orice s-ar intampla, eu sunt mandra de ei.

Pentru ca echipa asta mi-a oferit momente foarte frumoase in viata.

Pentru ca datorita echipei am cunoscut multi oameni cu caracter si am fost in multe locuri de vis.

Pentru ca iubesc sa fiu pe stadion printre cainii mei si-n momentul in care toti incep sa cante, am un sentiment pe care nu pot sa-l descriu.

Pentru ca facem niste mesaje geniale 🙂

Pentru ca imi place sa ma cert cu lumea si dinamovistii nu sunt cei mai cuminti oameni 🙂

Pentru ca avem cei mai frumosi huligani 🙂

Pentru ca iubesc echipa fara nici un regret!

Pentru ca, desi aseara Timisoara rasuna de fericire, sufletul meu e DINAMO si atat!

Cat despre meciul de aseara, au fost mai buni, ne-au batut, asta e.

6 gânduri despre „De ce Dinamo?

Lasă un răspuns

