O viata mai sanatoasa.

V-am spus eu intr-un post ca vreau sa ma las de fumat. Uite ca am 24 de ore de cand nu am mai pus o tigara in gura. Ba, da` e greu de mor. Imi plange plamanu` dupa nicotina. Am invatat, am citit, m-am pus sa fac de mancare, am calcat haine, am facut curatenie prin casa: aspirat, sters prafu… nu mai stiu ce sa fac sa-mi ocup timpul ca sa nu ma gandesc la tigari. Maine cred ca ma pun sa spal geamuri 🙂 si sa fac curatenie prin hainele din dulap sau naiba stie….gasesc eu ceva. Dar de data asta chiar ma las de ele, dracu` sa le ia!

6 gânduri despre „O viata mai sanatoasa.

  1. nu stiu daca o sa te ajute cu ceva, dar cand ti pofta (cred ca pot zice si asa, nu stiu, nu-s fumatoare sunt prea tanara, dar recunosc ca orice copil curios am incercat si recunosc cu mandrie ca nu gasesc nimic interesant la ele) repeta „6 minute!” :)) o tigara iti scurteaza viata cu 6 minute si poate chiar o sa te ajute. Zic si eu, incerc sa te ajut. Mama mea s-a lasat de fumat asa dintr-o data. S-a enervat ca fumeaza prea mult si si-a fumat ultimele 2 pachete de tigari care le-a mai avut dupa care nu a mai fumat. Iti urez succes. Sper sa reusesti 🙂

  2. Multumesc mult. Am incercat sa mananc guma sau seminte sau orice, doar sa nu ma mai gandesc la fumat. Deocamdata e greu. Nimic nu inlocuieste tigara 😦

Lasă un răspuns

