O viata sanatoasa III.

Si uite ca am aproape o saptamana de cand nu am mai pus o tigara in gura. Ole! Tentatia nu mai e asa mare, doar daca ma enervez  foarte tare si atunci imi aduc aminte cat m-am chinuit in zilele astea si nu vreau sa se duca dracului toata munca 🙂 Aseara, in timpul meciului,  asa as fi fumat….10 tigari deodata la cati nervi mi-au facut cainii mei. In fine….bine ca s-a terminat asa!

Cat despre fumat, vorbeam dimineata cu Raul ca iti trebuie multa ambitie sa te lasi, chiar trebuie sa-ti doresti asta si reusesti. Nu e chiar atat de greu precum pare si eu am tendinta sa ma victimizez asa ca…ce am scris aici zilele astea s-ar putea sa fie putin exagerat.  Omul poate face orice atat timp cat doreste acel ceva cu adevarat!

4 gânduri despre „O viata sanatoasa III.

  1. si eu mi-am tinut pe blog un jurnal asemanator. 2 luni am stat si m-am reacpucat din nou…de fumat, nu de scris :))
    Hope you’ll make it! Good luck!

Lasă un răspuns

