Nu ma indoyesc ca am fost mai buni!

 

Am spus ca revin cu un post. Cam tarziu, dar nu am avut timp.

Bun, despre meciul Dinamo – Poli. Toti spun ca a fost blat. Si sa presupunem ca a fost, doar Dinamo e vinovata, mai frustratilor??? Nu sunteti la fel de vinovati ca v-ati vandut? Si ati inceput sa scrieti pe stadion ca Borcea + Iancu = love, frustrarea voastra poate sa mearga mai departe de atat??

Cat despre joc, ma bucur ca Dinamo a facut unul din cele mai bune meciuri cu Timisoara. Au jucat bine, iar in faze de unul la unul s-a vazut clar ca le suntem superiori. Timisorenii, bineinteles, ca au mizat din nou doar pe Gigelus si dupa primul gol s-au retras, iar Dinamo nu i-a iertat! Bravo NDoye! Nu prea-mi esti tu simpatic, dar bravo pentru acest meci. Sa mai dai 2 si la Urziceni!

Eu am auzit de la foarte multe persoane ca se stia de ceva timp cine trebuie sa fie campioana si ca intelegerile s-au facut de la inceputul campionatului. Acum nu stiu, dar eu chiar cred ca liga I se joaca la un alt nivel, nu la cel de “pe teren”, asa ca eu nu prea ma mai stresez. Si inca ceva, cineva mi-a spus la inceputul campionatului ca in acest an Dinamo va lua campionatul, iar anul urmator trebuie sa-l ia Steaua. Asa sunt oridnele. Acum….ce pot sa zic?

Cum zicea si varul meu, daca Poli ia cupa, Dinamo campionatul si ceferistii ajung pe locul 2…imi bag ce nu am in el fotbal si liga I.

PS: Mesajul celor de sud cu Jackie, e penibil!

12 gânduri despre „Nu ma indoyesc ca am fost mai buni!

  1. si cine-s aia care ti-au zis astea?Mari cunoscatori…sunt si ei niste oameni secreti in fotbal sau doar niste amarati care-si dau cu parerea?
    Nu zic ca n-ar fi asa,ca la urma urmei e vorba de fotbalul romanesc,dar mi-e scarba de astia ce-si dau ei cu parerea,ca stiu ei ca x,y,z le vor da la muie.Jet!!

  2. kkt au dreptate.Si chiar daca am fi cumparat meciu cu Poli,ma bucur enorm.Is pizdele noastre.Curvele noastre.Sper sa ne urasca mai mult suporterii.Sa treaca de la mesaje la grafitti anti Dinamo..ha ha ha..umili

  3. ” PS: Mesajul celor de sud cu Jackie, e penibil! ”

    hahahahahahahaha, SA VII TU SA NE FACI MESAJE „nepenibile” :))
    Nu prea ai treaba cu fotbalu’ pare-mi-se … „:(„

  4. nu e o problema locul 😀 Fuzionam cu Urziceniul si gata 🙂 cantam iar we are the chaaaampions la masa bogatilor din Champions League… pentru al 3-lea an la rand 🙂

  5. hahahha tare aia cu „as avea mai multe idei” :)))))))))))))). Nici nu stiu ce e mai trist…ca, chiar credeti ceea ce zici sau ca vorbiti ca sa va aflati in treaba

Lasă un răspuns

