Neatentia, Teribilismul, Alcoolul si Masinile!

Am vazut acest filmulet de nenumarate ori si de fiecare data are un impact foarte mare asupra mea!

Vizionare placuta!

3 gânduri despre „Neatentia, Teribilismul, Alcoolul si Masinile!

  1. mda… deci l-am vazut odata…si nu am mai putut sa ma uit dupa aia la el…te urasc ca l-ai pus pe blog, ca acuma iar mi s-a ridicat tot parul pe mine :((

  2. Nebunie videoclipul asta….paote pentru k e atat de adevarat…poate k pentru cei de dupa volan acele lucruri cu care gresec sun infime…totusi pt altzii reprezinta totul….in aceste cazuri sigurantza ucide.

  3. Nebunie videoclipul asta….paote pentru k e atat de adevarat…poate k pentru cei de dupa volan acele lucruri cu care gresec sun infime…totusi pt altzii reprezinta totul….in aceste cazuri sigurantza ucide…

Lasă un răspuns

