Zilele astea

Vineri am avut ultimul examen la TLSTV (Tehnici de lucru specializate in televiziune). Doamne ajuta ca am terminat cu sesiunea!

Sambata am fost in oras cu varu sa ne uitam la meci, finala cupei, Poli – Cfr Cluj! Despre joc pot spune ca Cfr-ul clar au fost peste cei de la Poli. Cat despre ce s-a intamplat in tribune, respect Serbescu! 🙂 Pacat ca nu a si dat gol! 😦 Am inteles ca din cauza unei mingi a iesit invalmaseala aia. Poate ma lamureste si pe mine cineva care a fost acolo ce s-a intamplat de fapt. De abuzurile jandarmeriei nici nu mai vorbesc. Amenzi la copile de 13 ani, penibil.

Ieri m-a luat o criza de fiere, offf….toata ziua am stat in pat, nu am putut sa mananc nimic, nici apa sa beau, dureri de cap groaznice. Azi sunt mai bine, dar inca mi-e frica sa mananc 😦 sa nu mi se faca greata din nou.

Maine ma duc la munca, ce fericire… 😦

L.E: Bravo Unirii!

Un gând despre „Zilele astea

  1. si eu am niste crize de ceva.Dar cica e de la bautura.Na,daca nu munesc.Nici nu stiam ca te-ai angajat,nu ca mi-ar pasa de altfel.Dar unde muncesti?Ce a fost prima data,berea sau orzu?Orzu sau samanta?Iar baiatu de la Timisoara a fost supeeer tare.Am ras 10 minute in continu cand am vazut faza :).Adevaru e ca daca dadea gol,ii dadeam o naveta de bere pt faza.Chiar si 10 navete,ca oricum nu le-ar fi vazut niciodata.Forza Banel

Lasă un răspuns

