Dupa sesiune II

Se pare ca ma angajez, PE BUNE. Azi-noapte mi-am facut CV-ul, azi dimineata am fost sa-l predau. Puteam sa merg tot azi dimineata la interviu, dar m-am panicat si am zis ca merg maine de la 8. Interesant e ca nu am fost in viata mea la un interviu si ca nici nu stiu pentru ce post ma duc. Nici nu stiu sigur cu ce se ocupa firma. Dar ma duc pentru ca am prea mult timp de pierdut si as vrea sa fac ceva constructiv, adica sa frec menta pe bani. Sau cine stie ce ma vor pune sa fac. Oricum, urati-mi bafta pentru ca sunt destul de stresata cu interviul de maine. Ce intrebari se pun la un interviu? Sunt intrebari capcana? Nu de alta, dar eu ma pierd repede… Ma rog. Voi vedea eu maine dimineata. Va doresc o zi frumoasa, dragii mei!

LE: Si ca sa aflu ce faceti in vacanta, la sectiunea pagini, in stanga, am creat o noua pagina cu un sondaj sau puteti da click aici. Va rog frumos sa votati. In cazul in care nu gasiti raspunsul dorit in sondaj, puteti lasa un mesaj.

3 gânduri despre „Dupa sesiune II

Lasă un răspuns

