Apologize

Am un caracter tare ciudat si sunt extrem de dificila, dar cu toate astea niciodata nu sunt singura si am prieteni care ma iubesc. Deci nu e chiar atat de rau pana la urma, nu?

Trec foarte usor de la o extrema la alta si traiesc intens fiecare moment, fie ca sunt fericita sau trista. Vorbeam ieri cu o prietena si-mi zicea ca e mai bine sa fiu indiferenta. Nu pot sa fiu asa. Prefer sa fiu mega fericita o zi si dupa aia sa sufar o luna ca un „caine” decat sa fiu indiferenta.  Imi place sa traiesc intens fiecare moment si cred ca e mult mai frumos sa te implici in orice ai face.

Problema mea cea mai mare e ca nu am incredere in oameni. Uneori chiar sunt paranoica in legatura cu asta si poate pe buna dreptate.  De multe ori caut oriunde si orice numai sa gasesc o minciuna cat de mica si pt ce? Doar ca sa-mi intarasc aceasta idee: toti mintim.

Imi pare rau ca te supar si te stresez atat de mult uneori(mai tot timpul). Si-mi pare rau ca spun multe prostioare la nervi, dar stii ceva? E vina ta pentru ca tu tot timpul ma pupi dupa ce spun o prostie. Si-mi place 🙂

Si pe sfarsit o promisiune: iti promit sa fiu mai intelegatoare. Stii bine ca asta nu se va intampla niciodata, nu? 🙂

2 gânduri despre „Apologize

  1. hehe…eu ce sa mai zic fetelor caci ma regasesc in tot ce ati spus voi…! sunt cat se poate de incapatzanata, nu am incredere in lume sunt extraordinar de ambitioasa, ma aprind repede si daca cineva ma calca pe nervi scot „cornul” repede! Pazea! 🙂

Lasă un răspuns

