Unii oameni daca nu au de lucru, isi fac.

Nu inteleg care e problema daca eu ma duc intr-o zi de duminica la un amical de fotbal: Poli – Novi Sad. Pe langa mine, probabi,l mai sunt o multime de oameni care nu tin cu acea echipa, care-i ma frate problema? Nu inteleg. Ok ok, aveam insigna cu Dinamo pe poseta. Vaiii…ce ofensa v-am adus.  Imi cer scuze daca eu sunt cea mai mare problema a voastra, o dinamovista in Timisoara 🙂

Cat despre meciul de aseara: doar cuvinte de lauda am pentru capitanul nostru: Tamas. a inscris singurul gol al meciului.  Sunt convinsa ca daca ar vrea sa mai dea asa gol nu ar mai putea: sut-ficat-gol.

De luni o iau de la capat. Clasa muncitoare mandra ca o floare! 🙂

O melodie foarte tare pt deplasari:

PS: Aeee aooo va fute U amu` !!! 🙂 🙂 🙂 🙂

6 gânduri despre „Unii oameni daca nu au de lucru, isi fac.

Lasă un răspuns

