O viata mai sanatoasa IV

Azi am facut o criza de fiere, dar una de aia extra-mega criminala. Abia acum pe seara am reusit sa mananc si eu un cartof fiert sa nu lesin dracu`. In fine, mi-e mai bine acum. In urmatoarele zile nu voi putea pune o tigara in gura din cauza asta si ma bate pe mine un gand sa incerc inca o data sa ma las de fumat.

Ahhh…maine incepe scoala si pt mine. Acum si lucrez si va trebui sa merg si la facultate. Sunt curioasa cum ma voi descurca. Noapte buna!

LE: Ce optimisti sunteti 🙂 Presimt ca doar eu am votat da 🙂 🙂

3 gânduri despre „O viata mai sanatoasa IV

  1. Don’t do it ! Smoking is cool! 🙂
    am pe blog 10 motive sa nu te lasi de fumat daca vrei sa citesti. cauta pe acolo cu search
    Spor la ..a nu te lasa de fumat !

Lasă un răspuns

