Poli – Dinamo

Si a fost Poli – Dinamo si nu v-am zis nimic. Fanii mei ma cearta pt asta 🙂

Well…a fost naspa! Si nu doar pentru ca a luat bataie Dinamo. De cand am ajuns pe stadion am avut un sentiment de “lasa-ma sa te las”. Poate si frigul, poate si pentru ca era luni sau poate pentru ca eram obosita, dar nu mi-a placut. De calitatea meciului ce sa mai zic…2 echipe mediocre. Nu am nici ce sa critic. A fost bine doar ca am fost printre ai mei dupa mult timp si…atat.

Bineinteles, garda nu s-a dezmintit. A intrat abuziv in peluza nord….nu.Chiar nu mai vreau sa comentez. Un meci slab. O atmosfera de cacat. Asa pot caracteriza ziua de 23.

3 gânduri despre „Poli – Dinamo

  1. ciudat, eu cand am fost la meciul cu Steaua, asa de bine m-am simtit, chiar daca era un friiiiiiiiig de inghetau pietrele. Am simtit o emotie ciudatata 😀 cand am ajuns in fata stadionului , dar foarte placuta. Bineneteles ca si la noi au venit nenorocitii de la jandarmerie , pt ca o parte din public , nu a avut ce sa faca , si frustratii polisti au spus ce aveau pe suflet.

Lasă un răspuns

