Q part I

Hai sa-i spunem Q.

Q este o persoana de sex masculin. Am cunoscut-o acu` o luna, aprox. Si ce mi-a placut cel mai mult la Q a fost(pe langa fizic 🙂 ) aerul misterios, era parca rupt din alta lume. Parca nu avea nici o treaba cu noi pamantenii.

Oh well… e cel mai greu sa-ti placa o persoana de genul asta pt ca „misteriosii” sunt cei mai inchisi oameni posibili si cei mai reci. Nu stiu inca de ce e nevoie ca sa am parte de afectiunea lui Q, dar deocamdata incerc cu multa rabdare.

Partea frumoasa e ca pe masura ce incep sa-l cunosc putin cate putin…gasesc tot mai multe „treburi” la el care-mi plac. Mult.

Q este minunat, dar doar cand vrea si cu cine vrea.

Q nu este dulce deloc. Are exact gustul meu preferat. Putin amar.

Q este un om care merita efortul. Nu stiu care e povestea lui, de ce e asa sau care-i treaba cu el, dar nici nu vreau sa mai imi dau seama. E doar o pierdere de timp. Nu vreau sa-l inteleg. Vreau doar sa-i fiu alaturi.

3 gânduri despre „Q part I

Lasă un răspuns

