La vara eurotrip!

Iei!iei! La vara merg in eurotrip. O luna de zile de nebuna cu varu-miu prin Europa. Mega-tare.

Dar bine, ca acest vis sa devina realitate ar trebui ca din salar sa pun la o parte cam 100 de euro. Greu, greu.  Eu nu reusesc niciodata sa strang bani. Imi ofera careva o solutie pt treaba asta? Multumesc anticipat.

Si de revel ce ati facut?? Eu promit sa nu mai beau.

Fanii mei, va doresc un an nou fericit si multi multi bani. 🙂

PS: Am cel mai dubios var si-l iubesc mult!

7 gânduri despre „La vara eurotrip!

    • Pufulici, nu e putin pt ca am si sponsori 🙂 Iar trip-ul asta cred ca-l vom face la sfarsitul lui august.
      + de asta, ne plimbam prin Europa cat avem bani, dupa aia, home. 🙂

  1. In Eurotrip am fost eu acum 3 ani…1000 de euro nu-ti ajung pentru ce vrei tu sa faci.
    Iti recomand un traseu: Romania-Ungaria(Sud)-Croatia(Zagreb)-Slovenia-Trieste-Venezia-Florenza-Milano-Elvetia-Germania(Munchen)-Austria(Viena)-Budapesta-Tm.

    Gandeste-te, doar taxele pe autobanda te vor costa pe la 10-15 euro pe zi.
    Cazarea , daca e doar pt 1-2 nopti e f scumpa in multe orase, iar daca de ex la Paris nu stai 3-4 zile, nu intelegi nimic.Asta e valabil si pt Roma si sunt sigur ca si pt altele.

Lasă un răspuns

