Q part III

Nimic nu e cum as vrea sa fie.

E complicat. E greu. E stresant.

Cam asa e relatia mea cu Q.

Dar ceva ma face sa raman langa el. E minunat omu` asta. Ma fascineaza de cat calm da dovada si cum poate el sa ma duca de la o extrema la alta. Sa ma faca sa-l vreau si mai mult.  Saracu`…azi-noapte cred ca l-am pus intr-o situatie cam penibila, dar si-o merita 🙂

Oare cat de greu e pt un baiat sa cunoasca parintii prietenei? As vrea sa fi stiut ce e in capul lui in acel moment 🙂

Cand cel de langa tine iti spune ca sta in acelasi apartament cu fosta prietena, cum reactionezi? Adica eu zic ca e normal ca m-am panicat. Si pe o parte il inteleg. Am incredere in el. NU mi-ar face rau. NU asa.

Ii reprosez de multe ori ca nu e destul de deschis cu mine si ca din cauza asta nu stiu cum sa-l iau, ce sa-i zic sau sa fac sa fie bine.  Intotdeauna imi raspunde in stilului caracteristic si foarte sec. Dar e ok Stiu ca lui i se pare inutil sa spuna niste chestii care sunt evidente, doar ca sunt eu prea oarba sa le vad.  Problema e ca asa sunt eu. Sunt facuta in asa fel incat tot timpul am nevoie de confirmari, cuvinte frumoase, alinturi, afectiune, provocari si suferinte. Am nevoie de toate astea ca sa apreciez mai mult momentele frumoase. Acele clipe minunate. Ideea e ca o sa renunt sa mai fac asta, sa-i reprosez toata ziua tot felul de tampenii. Nu pot si nu am voie sa schimb un om doar pt ca asa simt eu.  Il ador pt ca e atat de imperfect, dar totodata un minunat.Al meu!

3 gânduri despre „Q part III

  1. În opinia mea, o relaţie armonioasă presupune la un moment dat mici compromisuri din partea fiecăruia. Un mic efort ar putea face şi el, precum un mic efort ai putea face şi tu. Chestia cu schimbatul omului.. Uneori, mici schimbări sunt benefice. Nu schimbări radicale. Depinde de fiecare 😛

  2. Daca vei incerca sa il schimbi, cand va deveni cum il voiai tu, vei regreta si ii vei reprosa ca „m-am indragostit de un alt om, nu de tine”. Nu il schimba, nici macar un pic! Cu timpul, se va schimba singur(putin, pe alocuri) intr-atat incat sa aveti o relatie perfecta. (daca va iubiti)

    Compromisuri…as zice ca nu merita sa facem. Fiecare vorbeste din propria-i experienta…

    God bless you. Sa fii fericita!

Lasă un răspuns

