BCM Elba vs Energia Rovinari

Nu. Nu e cronica meciului. De fapt, post-ul nu are nici o treaba cu baschetul.

Un meci aparent plictisitor: Elba – Rovinari.

M-a scos varu-miu din casa si m-a dus la meci. Bine a facut! Am ramas surprinsa de ce sentimente pot sa trezesc oamenilor. In pauza dintre sferturi am iesit si eu la o tigara. Plangea plamanu` dupa nicotina. In spatele meu se auzeau doar soapte: „Muieee Dinamooo!”.

Bai fratilor! Ma amuzati teribil 🙂 🙂 🙂 Eu stiu ca am fost o nesuferita cu voi si sincer nu-mi pasa cati ma suporta si cati nu. Dar nu inteleg frustrarea asta a voastra la fiecare eveniment sportiv la care apar si eu. Adica, nu mai bine cantati voi in continuare pt Poli, aaa scuze Elba, de fapt nici voi nu stiti pe cine iubiti si pt cine cantati, si ma lasati pe mine-n pace?

Nu mai am nici o treaba cu fenomenul, nu vreau sa mai am si probabil, nu am avut cu adevarat niciodata. Chiar nu cred ca EU sunt problema voastra principala.

Ps: Felicitari baietilor de la Timisoara pt cea mai importanta captura a lor: id-ul lui R3d` si contul de Hi5. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Pis!

13 gânduri despre „BCM Elba vs Energia Rovinari

  1. Ai dreptate, frustrarea polista depaseste de multe ori limitele penibilului.
    Legat de contul lui r3d, o fi acum si ala un om f important si nu stiam eu? E doar un labagiu din cluj care se lauda ca arde fete pe banda.
    Pariez ca inca e virgin. 🙂

    • Nu stiu pe cine arde R3d` si ce face el.Tocmai asta vroiam sa subliniez: R3d` nu e un om f important si totusi asta e cea mai importanta captura a celor de la Timisoara 🙂

  2. Pentru unii care iubesc o echipa de divizia D si o considera adevarata Poli ai dreptate, captura aceea e captura vietii.:)

  3. esti o figura asa printre fanii timisoarei .. cant apari tu,sa inteleg ca se opresc din cantat si te iau pe tine cu huo.
    da’ cum de-ai devenit asa cunoscuta ?

    • si eu care ma gandeam daca sa mai raspund unui om care ia ironia drept lauda
      🙂
      a,si nu cred ca sint cine crezi tu ca sint

Comentariile nu sunt permise.