Q part IV

„How did you get here, under my skin?”

De ce imi place Q?

  • Pentru ca asculta doar jumatate din ce spun eu
  • Pentru ca e mult mai matur decat mine
  • Pentru ca ma crede un copil
  • Pentru ca stie ce sa-mi  spuna si cand
  • Pentru ca provoaca dependenta
  • Pentru ca nu stie ce vrea
  • Pentru ca vorbeste cu subinteles si niciodata nu-mi explica ce a vrut sa spuna si ma scoate din minti 🙂
  • Pentru ca de multe ori are o privire rautacioasa
  • Pentru ca e atat de nesuferit
  • Imi place mimica fetei cand se enerveaza si se abtine sa-mi spuna ceva 😀
  • Imi place ca nu ma minte si ca-mi ofera siguranta
  • Imi plac momentele cand sunt nervoasa, se uita in ochii mei si rade

Imi plac multe multe la Q, dar nu stiu din ce motive tot timpul ii spun cate defecte are 😦

Imi place atat de mult Q incat i-as da ultima tigara din pachet fara sa ma oftic, deloc. Si Mada, vara-mea…stiu cat de urat fac cand mi se fumeaza ultima tigara. Damn 🙂

Lasă un răspuns

