Gilmore girls.

Am luat-o razna din nou. M-am uitat intr-o zi la primul sezon din  Gilmore girls si am si downlodat al 2-lea. Ce maniaca 🙂  Sunt vreo 7 sezoane. Sunt curioasa la ce numar ma plictisesc 🙂 Oricum m-a prins rau serialul asta. E misto misto misto! Stiu ca-l dadeau mai demult pe Acasa Tv si am vazut cateva episoade, dar din anumite motive nu am fost niciodata in stare sa urmaresc un serial la televizor. Nu am rabdare sa astept o saptamana pana apare urmatorul episod. Cred ca as uita si actiunea 🙂

Anyways….de cand si-a facut Alina blog m-a prins febra scrisului si pe mine. Nu stiu de ce. Tot ce face fata aia se transmite. E molipsitoare.Feriti-va de ea!

Doamne ce duminica friguroasa. M-am saturat de vremea asta de cacat!  Cum naiba sa ai viata sociala pe frigul asta? Mi se pare imposibil. Imi da asa o stare de lasa-ma sa te las. As sta toata ziua in casa si as zace. Ha…! Si se pare ca mai tarziu tre` sa ies la o cafea, mda. Ce fericire. Dar da, am si eu o viata sociala! Auzi varu-miu? Sa stii ca am!

Am chef sa merg azi in Carturesti si sa beau ceai minunat si sa citesc o carte buna.  Suna mai bine partea asta decat cea cu cafeaua. Cred ca asta si fac 🙂

O duminica minunata si calduroasa va doresc!

5 gânduri despre „Gilmore girls.

Lasă un răspuns

