Alice in wonderland.

Astazi merg la Alice in wonderland  cu varu si Bogdan. 2 persoane dragi mie.  Pun pariu ca nu voi vedea prea mult din film pentru ca voi fi prea preocupata cu varutu sa radem de Bogdan cat de atent e la film si cum ramane cu gura deschisa 🙂

Apropo, voi ati vazut filmul? Am inteles ca e mai misto decat Avatar, dar eu filmul ala nu l-am vazut in intregime. M-am uitat jumatate de ora la el dupa care am dat DELETE. Plictisitor! Deci sunt curioasa de Alice. Alice. Who the fuck is Alice? 🙂

Ahh…si inca ceva. E atat de ciudat ca-mi place Shakira – Gypsy? Si ca-mi place de Nadal? :))

Va doresc o saptamana insorita!

10 gânduri despre „Alice in wonderland.

  1. Pingback: Am desenat « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

Lasă un răspuns

