Hello pipăl!

Scuzati-mi lipsa de chef de a scrie pe blog, dar am avut atatea teme pentru facultate incat nu mi-a ars de scris si aici.

Doamne cat de frumos e la facultate, atat de dor mi-a fost de colegi, de pierdut timp aiurea, de debate-uri, de teme facute in ultimul moment, de a rade de Marko :)) Pfff…cate am pierdut din cauza unui serviciu imbecil!

Blonda mea a plecat la Iasi la un turneu de baschet sau ce o fi si deci ii urez bafta si sa le faca praf pe moldovence! Adevarul e ca o sa-mi fie dor de ea. Sta prea mult acolo, dar e bine ca se intoarce pana la ziua mea 🙂 Ie ie ie! Vine ziua mea! Fac 22 de ani! I`m so fuckin` old!

Apropo, azi merg la film, la Iron man 2. A fost careva la el? Cum e? Din trailer mi se pare interesant… Ma rog, oricum mai mult merg sa mananc nachos pana-mi crapa stomacul 🙂 🙂

Doamne cat de varza e in capu` meu. Nu pot sa continui o idee pentru ca deja-mi vine alta. Nu pot sa ma concetrez pe o anumita tema. Dracu` stie ce mai am si acum.

Sa aveti parte de un weekend stralucitor!

3 gânduri despre „Hello pipăl!

Lasă un răspuns

