Aerobic cu Flavia

Azi am fost prima data la aerobic dupa mult timp. Eu am o problema cu persoanele noi asa ca mi-am facut o imagine cat se poate de urata despre locul in care voi merge si oamenii pe care-i voi intalni. E bine sa te astepti la ce e mai rau pentru ca am fost foarte placut surprinsa de oamenii pe care i-am cunoscut si de Flavia – instructor de aerobic(cred ca asa se numeste job-ul asta). Si sa nu mai spun si de pret, e moca. Asa ca daca sunteti curiosi, nu ezitati sa ma contactati!

Maine probabil ma va rupe febra musculara, dar am trecut eu si peste altele mai grele 🙂

Luni ma asteapta o zi grea. Iar aerobic cu Flavia. Doamne cati muschi nu i-am mai folosit pana azi…. :))

9 gânduri despre „Aerobic cu Flavia

  1. hahaha , pai ia vezi ce faci cu muschii aia … oricum ce e in poza aia daca e reala mai degraba e rezultatul culturismului decat aerobicului.pentru ca aerobicul nu-ti dezvolta masa musculara ci doar te mentine in forma … i guess 😀
    anyway , have fun

Lasă un răspuns

