Kent e favoritul meu la So you think you can dance

Decizia finala:

De fiecare data cand vad filmuletul asta(si-l vad destul de des) imi dau lacrimile. I love Kent!

Deci daca baiatul asta nu castiga acest sezon, eu nu ma mai uit in viata mea la emisiune!

Amin!

PS: Am schimbat filmuletele!

7 gânduri despre „Kent e favoritul meu la So you think you can dance

  1. Pingback: Bai, frate! « Deea`s blog

  2. hmm , nu urmaresc showurile de genu’ dar m-am uitat la filmuletele de mai sus si mi se par prea false comentariile celor din juriu si nu numai zici ca sunt scriptate … un exercitiu de actorie 🙂

Lasă un răspuns

