Ce mai e nou?

Pai…ce sa fie?

Am terminat sesiunea si sunt integralista 🙂 adica mai am de asteptat nota la 2 examene, dar sunt optimista in ceea ce priveste rezultatul.

Si o alta nouatate e ca am inceput sa scriu pe un site minunat care ofera recenzii la filme, restaturante, locatii, evenimente culturale etc. Vizitati raluk.ro daca doriti sa aflati mai mult.

Astazi am scris prima mea recenzie pt. site si am scris despre filmul Dear John. Astept parerile voastre.

O zi minunata!

18 gânduri despre „Ce mai e nou?

Lasă un răspuns

