I missed my blog.

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris aici. Si s-au intamplat multe de atunci.

De curand m-am intors din concediu. Prin multe locuri minunate am fost si aproape de casa si cu bani putini. Prima data am plecat la Valiug unde am stat aproape o saptamana. Si ca sa va fac in ciuda, imaginati-va asa: cand in Timisoara erau 45 de grade la Valiug erau maxim 28. Sac sac!

De aici urmeaza trei ape, tot felul de cascade, baraj, Nadrag si Surduc.

Frumoase peisaje, dar cel mai bine intiparit in minte am lacustele gigant de la Valiug si sarpele(cu el nu am poza, thanks god) si tentativa de veverita din cabana de la Nadrag. Apropo, la Nadrag nu am avut apa si nici curent. Atunci mi-am amintit de ce iubesc orasul atat de mult. Traiasca cimentul si electricitatea!

Oricum mandria mea este bronzul pe care mi l-am tras. Sunt neagra, dar nu gen african style, ci doar neagra – frumos bronzata 🙂

De ce sunt incanta de acest concediu? Pentru ca nu a venit ca ceva planificat. A fost ceva de genul „hai” si dusi am fost.

Urmeaza sa mai plec pe undeva pana incepe scoala: marea e urmatoarea tinta, Clujul si Valiugul again. Acum `om vedea cum stam cu partea financiara.

Si ca o ultima remarca, in concediu am avut si o revelatie: urasc oamenii fara initiativa. Cred ca ar trebui sa fie considerat pacatul suprem!

PS: Majoritatea pozelor le puteti vedea pe contul meu de facebook!

5 gânduri despre „I missed my blog.

Lasă un răspuns

