Lumea mea: Ep. 1 Fringe

In lumea mea vei gasi multe filme, dar si mai multe seriale. Nu stiu daca telenovele pot fi considerate seriale. Tin sa precizez ca nu m-am uitat la Rebelde, Marimar sau Sarmana Maria. Nu-mi plac serialele romanesti. Mi se par lipsite de gust si false. Eu il iubesc pe House, pe Mcdreamy, pe fratii Salvatore si pe cei care-mi ofera un True blood.

Incepand de astazi, imi propun sa scriu cateva idei despre fiecare serial cu care mi-am pierdut ore, nopti si zile. Iar pentru ca Fringe este cel mai recent serial de care m-am apucat, voi scrie despre el.

Fringe ar putea fi numit ca fiind un X-files mai modern, doar ca Scully e reprezentata de Olivia Dunham, o gagica blonda care lucreaza pentru FBI intr-un departament numit Fringe, iar Mulder este Peter Bishop, un enigmatic venit dintr-un alt univers. Fara dar si poate, personajul meu favorit este Walter Bishop, tatal lui Peter si un savant putin dus cu pluta. Impreuna vor rezolva misterul teleportarii, a combustiei umane spontane, a universului paralel si toate acestea cu argumente foarte solide astfel incat te vor face sa crezi ca totul e posibil.

 Mintea din spatele acestor episoade minunate este J. J. Abrams, creatorul sserialelor Lost si Alias.

Sezonul 3 al serialului se afla in plina desfasurare, iar eu sper sa vad si un sezon 4. De curand serialul a inceput sa fie difuzat la Pro Tv.

4 gânduri despre „Lumea mea: Ep. 1 Fringe

Lasă un răspuns

