Lumea mea: Ep2. One tree hill

Una noua, iar acum si una veche. One tree hill este serialul meu de suflet. Cred ca a fost primul cu care mi-am pierdut zile intregi uitandu-ma pe nerasuflate. S-ar putea sa ma insel, dar nu tin minte ca inainte lui sa fi fost altul care sa-mi creeze o astfel de adictie.

In prezent, serialul se afla la sezonul 8 si a devenit destul de boring, dar il urmaresc in continuare doar de dragul traditiei si cu speranta ca nu se va transforma in The young & the restless. Am impresia ca pe Procinema se difuzeaza, in fine.

OTH este povestea dramatica a unor  liceeni din oraselul One tree hill. Ceea ce m-a fascinat pe mine a fost modul in care am putut sa ma identific cu unele personaje. Cred ca orice persoana care ar viziona serialul ar spune „Si eu am facut asa” sau „si eu sunt exact asa”. Chicks fight, men fight, baschet, majorete, muzica, tati criminali, mame bolnave de cancer, dependente de toate felurile, invidie, gelozie si multa multa drama. Nu suna chiar asa rau, nu? 🙂

Actorii (in special masculii haha) sunt foarte carismatici si foarte buni, bineinteles, exista si exceptii. Personajele sunt foarte multe si pe parcurs unele au parasit serialul si altele au aparut asa ca nu o sa pierd timpul prezentandu-le. Voi vorbi doar de caracterele mele preferate(nu sunt multe. 2 la numar) si am sa incep cu Brooke Davis (Sophia Bush). De Brooke m-am indragostit din momentul in care am vazut-o dezbracata pe bancheta din spatele a masinii doar pentru a cuceri un barbat. In cele 8 sezoane, personajul Brooke s-a maturizat foarte mult devenind responsabila si fiind capabila sa faca dintr-un hobby o cariera. Bineinteles, ca in orice serial de acest gen, la un moment dat toate personajele faceau schimb de saliva si ca sa va dau un exemplu va spun doar cu cine a fost cuplata Brooke: Brooke a fost cu Nathan, Nathan a luat-o de sotie pe Haley – prietena cu Brooke. Apoi Brooke s-a lipit de Lucas, Lucas a fost cu Peyton, apoi iar cu Brooke, apoi iar cu Peyton, Peyton fiind prietena foarte buna cu Brooke(Bff). Si intr-un final Brooke s-a indragostit de un fost prieten al viitoarei sotii a lui Lucas, Peyton. Mai sunteti cu mine? 🙂 S-ar putea sa fi gresit ordinea, dar nu mai tin minte nici eu tot. Cu siguranta am scapat multe alte relatii pe parcurs, dar astea sunt cele mai importante.

Jamie Lucas Scott (Jackson Brundage) e copilasul serialul, un pusti care aduce doar buna dispozitie si mult umor. Il ador! Si daca nu ma credeti, dati click aici.

Sunt multe personaje care-mi plac si aici am sa pomenesc de Nathan Scott( James Lafferty), Haley Scott( Bethany Joy Galeotti – o cantareata minunata), Lucas Scott( Chad Michael Murray – a aparut in Dawson`s creek, House of wax, Gilmore girls), Peyton Sawyer( Hilarie Burton) si Mouth( Lee Norris – o prezenta excelenta). Mi-ar lua foarte mult timp ca sa scriu de fiecare in parte asa ca pentru cei curiosi, puneti mana pe un torrent si luati One Tree Hill. Merita 😉

8 gânduri despre „Lumea mea: Ep2. One tree hill

  1. Nu mi se pare plictisitor absolut deloc atata timp cat ador serialul asta si m-a captivat in totalitate acum ceva ani. Mi se pare un Tanar si Nelinistit al vremurilor noastre, cred ca mai poate continua, inca mai are succes si cred ca va mai avea.

  2. mie imi pare rau ca nu mai sunt lucas si peyton 😦 funny story…stii ca pe blondul meu il cheama chase – alex . Am venit acasa si o pusesem pe mom sa se uite la film…prima chestie pe care mi-a zis-o a fost „Chase a facut sex cu Alex !!” m-am panicat putin…

  3. oraselul se numeste Tree Hill partea cu „One” e defapt ceva de genu’ „un anume orasel tree hill”
    sa revenim la serial … m-am uitat la primele 4 sezoane care mi s-au parut cat de cat ok zic asta pentru ca nu sunt un fan al serialelor dramatice decat daca au maxim 2-3 sezone dupa aceea devin plictisitoare , si credca la fel s-a intamplat si cu OTH dar pot sa zic ca este un serial cu soundtrack-uri excelente si mi-am petrecut vreo cateva zile doar cautand melodiile care s-au auzit in „background” de multe ori.

    Intr-adevar pustiul Jamie Lucas Scott este sursa de umor in serial si probabil sunt multe persoane care se uita doar sa vada ce perle mai scot cei din spatele serialului prin interpretarea personajului mai sus amintit.

    Una peste alta sper sa fie totusi ultimul sezon asta pentru ca e mai bine sa se termine cu un final acceptabil decat sa o tot lungeasca si sa ajunga un fel de „Prison Break”

Lasă un răspuns

