Super-productii in 2012

2012 se arata a fi un an foarte bogat in domeniul cinematografic. Multe productii foarte mediatizate si-au anuntat premierele in acest an: Underwolrd 4, Twilight, Titanic 3D, Battleship, Madagascar 3, Star Treck 2, Spiderman 4, Batman 3, Saw IX, Blade 4, Cloverfield 2, The black tower, Die hard 5, Fast and furious 5, Hellboy 3, Ice age 4, Indiana Jones 4, Ironman 3, Karate Kid 2, Last Airbender 3, Legion 2, Prince of Persia 2, Resident evil Damnation, Riddick 3, Robin Hood 2, Rocky 7, Rush hour 4, Salt 2, Sex and the city 3, Step up 4, Superman of Steel, The expendables 2,  Top gun 2, Warcraft, X-files 3 si acestea sunt doar cele mai mediatizate.

Daca maiasii spun ca vine sfarsitul lumii in 2012, pai nu-i bate Dumnezeu ca eu nu apuc sa vad toate filmele astea? Acum pe bune vorbind, nu stiu daca vine sfarsitul sau nu, dar eu vreau sa vad toate filmele pe care le-am scris mai sus. Asa ca orice ar veni, sa faca bine sa vina dupa ce termin de vazut toate aceste super-productii. Amin.

17 gânduri despre „Super-productii in 2012

  1. Last Airbender… Serios. Am fost la primu, fara nicio cunostinta despre el, fara nicio prejudecata. Mi s-a parut apa de ploaie, film de copii. Poate povestea in sine e mai buna, dar transpunerea lasa de dorit.

  2. Sa stii ca si eu o sa fiu cel putin la fel de ofticat ca si tine daca murim si nu apuc sa vad filmele alea.
    Si as vrea sa mai adaug unul pentru ca e prea tare : Untitled Sherlock Holmes Sequel pacat ca nu se stie cand apare deci sa speram ca erau beti morti maiasii cand au facut eu stiu ce abureli de previziuni.

Lasă un răspuns

