De ce Craciunul suge.

Nu ma intelegeti gresit. Imi place Craciunul. Imi place sa fiu cu familia si sa cumpar cadouri pentru cei dragi. Dar Craciunul suge atunci cand telefonul incepe sa vibreze ca disperatul si eu imi pierd timpul ca o vaca citind mesaje copiate de pe net sau de la altcineva cu Craciun fericit. Partea cea mai tare e ca primesc mesaje si de la oameni cu care nu am vorbit de ani de zile, dar ei vor neaparat sa-mi arate ca au salvat inca numarul meu de telefon. Va rog, faceti-mi o placere si nu-mi trimiteti mesaje anul asta. Nu vreau. Ajunge daca va ganditi o secunda la mine in acel moment. Nu vreau ca inbox-ul meu sa fie din nou plin de sms-uri care nu au nici o treaba cu ceea ce simtiti voi. Si voi, de ce tineti neaparat sa fiti niste ipocriti? Nu vreau sa mai citesc aceleasi mesaje de 100 de ori. S-a inteles? BUN!

Asa ca eu doresc un Craciun fericit tuturor uraciosilor mei care ma injura pe blog si celor dragi mie! Hohoho… Sa va futa renii!

 

11 gânduri despre „De ce Craciunul suge.

  1. Dud , se intampla sa iti trimita urari de craciun oameni pe care nu i-ai mai vazut sau nu ai mai auzit nimic de ei de ani de zile pentru ca din greseala inca au nr tau de tel si cand trimit mesaje de sarbatori le trimit gen mass message pe messenger. Ceva gen „urari spam” HAHA. Foarte tare. Nici eu nu suport urarile asta super random.
    Ai putea sa incerci sa faci ceva , de genul , cum primesti un mesaj din asta si iti miroase a copiuta de pe net sau de pe altundeva , trimite si tu raspuns inapoi „Paste Fericit” , sau „Hristos a inviat” si la sfarsit scrii „PS : stiu e random , la fel ca mesajul tau”. 🙂

  2. Pingback: Craciunul se petrece in familie « Deea`s blog

Lasă un răspuns

