Despre Bucuresti si altele

Zilele astea am fost in Bucuresti pentru ca am avut diverse treburi. Dar nu asta vroiam sa va zic. Vreau sa va destainui revelatiile mele:

  • niciodata sa nu te abati de la planul facut acasa
  • intuitia feminina chiar functioneaza
  • in Bucuresti semnalizarea e optionala
  • toti bucurestenii fumeaza, dar nimeni nu-si cumpara tigari (Nu e un atac direct, e doar o remarca)
  • oamenii injura excesiv
19 gânduri despre „Despre Bucuresti si altele

  1. Faza cu fumatul sa stii ca nu e specifica bucurestenilor…asa gen de oameni gasesti peste tot. Mai mereu m-am izbit de ei. Dar acum, ca tot se scumpesc tigarile ( si am auzit ca cel mai ieftin pachet va fi de 18 RON), sa mai aiba cineva curajul sa ma intrebe fara nicio jena si cu zambetul pe buze: ” Imi dai si mie o tigara?”, k pe cuvant de nu-i dau cu pachetul in cap:(
    M-am saturat de genul asta de oameni. Imi cumpar pachetul de tigari acuma si intr-o ora mai am 2 tigari si eu nici nu prea m-am atins de el:(

  2. Nu stiu de ce spune-ti de Timisoara ca e frumoasa, intradevar e mai frumoasa decat Sibiu,Brasov MULT mai mult, am stat in Timisoara vre-o 2 saptamani si nu mi sa parut cine stie ce .. in Bucuresti normal ca e frumos,aglomerat,tarani,mistocari,drogati fata de alte orase doar e capitala romaniei, cu injuratul peste tot se injura,cu semnalizarea ai avut dreptate deea asa este :p .. poate la multa lume spune ca nu le place bucurestiul ca este mult prea aglomerat .. toti cam baga acest text .. in fine .. ps: frumos blog dinamovisto(daca mai esti) observ ca te tii de el, mult succes incontinuare La Multi Ani pe 2011 !

Lasă un răspuns

