Mi-a fost dor de blogu` meu!

Ohoooo hoooo! De cand nu ne-am auzit/vazut/scris! Mi-a fost dor sa scriu pe blog, dar mi-a si prins bine pauza asta prelungita.

Well, sa va zic ce am mai facut eu. Deea a inceput sa colaboreze cu diferite site-uri pe care scrie review-uri la filme, scurte prezentari de filme si, mai nou, review-uri la seriale. Munca asta, pe cat de simpla ar parea, imi mananca mult timp: vizionat filme/seriale si apoi scris. Nu-i asa usor cum pare la prima vedere, dar imi place la nebunie. Cat de frumos ar fi daca as putea sa fac asta toata viata…

Apoi am mai racolat un coleg sa scrie alaturi de mine review-uri pt. filme. Ma simt atat de bine cand pot fi utila cuiva 🙂

Apropo, daca sunteti curiosi:

  • review-uri filme: aici
  • scurt review/prezentare filme: aici
  • review-uri seriale: aici (la asta nu stiu cum sa pun link ca sa arate doar ce scriu eu, asa ca daca sunteti curiosi cautati voi:) )

Astept feedback-ul vostru. Chiar sunt curioasa 🙂

Pe langa toate astea, sunt intr-un razboi oficial cu licenta. Nu ca as avea un subiect greu ( Manipularea si parainformarea in presa sportiva. Studiul de caz: ADRIAN MUTU), dar nu am inspiratie! Am reusit sa scot din mine 10 pagini. Mai am nevoie de vreo 40. Asa ca, daca voi aveti idei sau un punct de plecare, un pont, orice…v-as fi vesnic recunoscatoare si ofer si o bere 🙂

Astea fiind spuse, promit sa nu mai lipsesc atat de mult de blog si sa va tin la curent cu noutatile care conteaza!

Sa aveti parte numai de zile calduroase!

4 gânduri despre „Mi-a fost dor de blogu` meu!

  1. da … demult n-am mai accesat si eu pagina , daca mai imi amintesc bine a fost o perioada in care n-a functionat (poate ma insel)
    anyway, wellcome back is in order … i think
    se vede ca e o pasiune de a ta chestia cu review-urile , probabil esti inca la inceput dar credca te descurci bine
    Iar in legatura cu subiectul tau pentru licenta nu stiu ce sa zic manipularea si parainformarea in presa sportiva este o chestie generala nu se poate rezuma doar la Mutu. 🙂

    Spor & bafta!

  2. Da, sunt inca la inceput. Dar vreau sa ma concentrez pe asta si sa-mi iasa din ce in ce mai bine.
    Cat despre licenta, in prima parte tre sa scriu in general despre manipulare si para informare, apoi in a 2-a particularizez. Merg pe manipulare doar in cazul lui Mutu 🙂

Lasă un răspuns

