21 de zile fara tutun

De fapt, maine implinesc 21 de zile de cand nu am mai pus o tigara in gura, dar ma laud si eu cu efortul pe care l-am depus. Deci da, vreau sa ma laudati si sa-mi spuneti felicitari 🙂

Inainte de aceasta isprava am mai avut multe tentative de a ma lasa de tigari. Chiar aici, pe blogul meu, veti gasit cateva. Evident, niciuna nu a reusit pentru ca nu am avut destula ambitia, vointa sau cum vreti voi sa numiti acest efort.

Cum m-am hotarat acum sa ma las de tigari? Lipsa banilor a cantarit mult. De fapt, nu neaparat lipsa, ci banii pe care-i aruncam pe tigari cand as fi putut sa merg mai des la cinema decat sa fumez.

Tigarile ajunsesera sa faca parte din viata mea mai mult decat orice altceva sau mai mult decat oricine. Cand era vorba de a iesi undeva cu prietenii, primul gand: „mai am tigari?” Cand era vorba de a merge undeva, vacanta, concediu, oriunde, nu ma interesa nimic mai mult decat siguranta ca am tigari sau am de unde sa-mi cumpar.

Si uite asa m-am hotarat sa le las dracu`. Ce m-a ajutat sa trec prin aceste 20 de zile? Gandul ca voi avea mai multi bani si chiar am mai multi 🙂 Bine. Exista si riscuri. Am inceput sa alerg de nebuna prin casa, fac curatenie toata ziua, scriu mai des, cant si urlu cat ma tin plamanii. Plus, am inceput sa merg la tenis si-mi place la nebunie.

Dupa 20 de zile nu mai simt pofta aia nebuna de tigari. Plamanul nu mai plange dupa tutun ca la inceput. Inca imi e greu cand ies cu prieteni care fumeaza de-si rup plamanii, dar, banuiesc, ca trece si pofta asta la un moment dat.

Ceea ce vroiam eu sa zic aici e ca sunt foarte mandra de mine ca am reusit sa nu fumez atata timp. Nu as fi crezut vreodata ca pot sta atatea zile fara tutun si uite ca am reusit. Asa ca am nevoie de laude si multe multe felicitari 🙂

Ca tot vorbim de fumat: Vedeti mai jos un video care va spune de ce fumatul ucide 🙂

11 gânduri despre „21 de zile fara tutun

  1. Chiar meriti felicitari! Sa te tii tare! Si sa stii ca nu numai ca n-o sa mai simti pofta de tigari in curand, o sa inceapa sa-ti si faca rau mirosul! :))

    Bravo! Stiu ca fumatorilor li se pare asta un cliseu si sunt sincer convinsi ca lor nu li se poate intampla, dar fumatul chiar ucide. :

    • Stiu ca fumatul dauneaza GRAV sanatatii, dar nici odata nu am luat asta in serios. Cel putin pt mine nu a fost un argument foarte bun pt a ma lasa de tigari din cauza ca nu aveam probleme cu sanatatea. Dar acum, dupa ce nu am fumat de atatea zile si m-am apucat si de sport, ma simt de o mie de ori mai bine.

      Apropo, abia astept sa spun fumatorilor „pfiuuu nu mai fuma langa mine!” & derivate 🙂

      Multumesc, boss 😀

  2. Culmea nu-mi lipsesc asa mult. Am mai avut si eu multe tentative de a ma lasa de fumat, da’ nu ma tineau mai mult de o sapt/sapt juma, si in timpul ala eram un pachet umblator de nervi si draci. De data asta ii mai chill. A fost o hotarare premeditata, mi-am stabilit cu o luna inainte ca incepand din 7 sept nu mai fumez, si culmea – it worked.

    • EU m-am hotarat intr-o dimineata: „de azi nu mai fumez”. Si asa a fost. Si eu sunt la fel ca tine. Surprizator, nu le duc lipsa asa cum credeam la inceput si nimeni nu ma crede. Toata lumea se asteapta sa urlu, sa plang dupa ele etc. Ce-mi place ca le dau peste nas 🙂

Lasă un răspuns

