Melancholia sau cum Lars von Trier cucereste si sfarsitul lumii

Chiar daca dupa 2 ore si aproape jumatate filmul mi-a lasat impresia ca nu s-a intamplat nimic, cu mana pe inima spun ca am fost cuprinsa total de vraja Von Trier.

Citisem despre film si bune si rele. Recunosc ca am fost pe punctul de a ignora total filmul. Ma asteptam la efectele in slow motion care nu se mai termina, cateva ore de plictiseala si totul pentru nimic. Asta probabil, de fapt, mai mult ca sigur pentru ca filmul lui Trier, Antichrist, nu m-a prins deloc.

Ei bine, Melancholia reuseste sa expuna niste imagini superbe combinate cu muzica de mare clasa si prestatii actoricesti superbe (excludem barbatii care sunt elemente neglijabile in acest context ). Mai marii critici spun despre Kristen Dunst ca face rolul vietii ei.

Mi-e greu sa nu fac spoiler si din acest motiv nu vreau sa va povestesc prea mult. Pe mine m-a enervat cumplit ca am urmarit trailer-ul de mai multe ori in asteptarea filmului si am citit review-uri despre el. Chestia asta m-a facut sa stiu la ce sa ma astept si chiar daca am incercat sa-mi golesc creierul, nu am reusit. Melancholia se vede pe nemancate, cu nici o raza de idee despre ce se va intampla si in liniste.

As putea sa spun ca Melancholia este doar un alt film apocaliptic vazut prin ochii lui Lars von Trier.Superb, nu?

PS: Nu e frustrant ca avem premiera la filme gen Twlight, dar Melancholia nici nu apare in programul cinema-ului din Timisoara?

PPS: Poza din stanga mi se pare superba!

Lasă un răspuns

