Pledoaria mea pentru Ryan Gosling

Dupa ce nu a fost acceptat in mai multe filme pentru ca ar fi prea gras (seriously?), Ryan Gosling s-a pus de tras de fiare si acum arata asa (vezi poza 1). De atunci rupe tot ce prinde si prinde mai mult decat ar putea duce unii. Nu bine a rulat Crazy Stupid Love si a dat-o in filme artistice ca si Driver. Acum urmeaza Ides for March, un film pe care marturisesc sincer ca abia astept sa-l vad.

Am mai tinut o pledoarie pentru Nicolas Cage de dragul actorului care a fost si probabil inca este, dar se pierde in filme mult sub valoarea sa. Am sa tin una si pentru Ryan Gosling, noua mea feblete, nu pentru ca este mai mult decat mediatizat, ci pentru ca merita. Serios acum. Merita pentru ca alegerile pe care le face atunci cand vine vorba despre cariera lui incanta ochiul nostru cu filme si rolurile originale, nu se pierde in banalitati ca si Twlight si nici in clisee sau remake-uri. Asa ca lasati rautatile si hai sa ne bucuram pentru el in cazul in care va fi nominalizat la Oscar, ba mai mult, va castiga. (auzi Saramonn?)

Pe langa cele amintite mai sus trebuie sa mentionez si alte filme care trebuie neaparat vazute: Blue Valentine, Fracture si filmul la care plang si barbatii: The Notebook.

Apropo, va aduceti aminte de vremea cand juca in Young Hercules?

PS: Vedeti aici un interviu foarte misto cu Ryan Gosling invitat in emisiunea lui Conan O`Brien.

6 gânduri despre „Pledoaria mea pentru Ryan Gosling

  1. Este unul dintre actorii mei preferati. Prima oara l-am vazut in Notebook, si de atunci i-am vazut toate filmele. Chiar e un actor foarte bun! Drive, nu prea mi-a placut, ca ma asteptam la cu totul altceva din ce-am vazut in trailer. In schimb, Crazy stupid love este pur si simplu genial!

    • O femeie a si dat in judecata compania care a produs filmul pt ca trailer=-ul e misleading :)) Mie mi-a placut Driver, desi, imediat dupa vizionare, am avut o senzatie de love-hate. E un film mai altfel, artistic si foarte intens.
      EU chiar as merge mai departe si as spune ca e un actor de prima clasa 🙂

  2. Nu, nu-mi mai aduc aminte când juca în Young Hercules. Da Blue Valentine mi s-o părut o mini-telenovelă și stai puțin… Crazy Stupid Love, Drive, Ides of March. La care dintre astea să nu mă uit? Aș vrea să le văd pe toate, da cred că mi se va face rău de la atâta Gosling. Să fac și eu o anti-pledoarie? 🙂

  3. Pingback: De ce Drive e un film prostLumea lu saramon | Marin Apostol

Lasă un răspuns

