Google stie tot

Cu cele mai ciudate curiozitati nu are de a face Mama Omida sau mai stiu eu ce dubioasa pasionata de magie neagra, ci Google. De ce prostii se indragostesc? De ce ma besesc atat de mult? De ce am un pakistanez mort pe canapea? E ok sa ma culc cu mama/tata? si exemplele pot continua.

De plictiseala sau pentru a evita sa-mi fac treaba pentru care sunt platita, m-am pus sa ma joc pe google. De curiozitate, scriam cate un cuvant banal si asteptam nerbdatoare rezultatele date de google. Concluzia: what is wrong with you people? Vezi pozele dupa continuare.

Si eu sunt curioasa de felul meu, dar nu ma intreb de ce exist sau de ce nu ma iubeste. Cel putin nu pe google. Pentru cacaturi de genul asta exista prietenii. Ah, dar stati. Asta nu e tot.

De ce e un pakistan mort pe canapeaua mea? Seriously?? 🙂 🙂 🙂

Daca ati descoperit si voi chestii funny, sa imi ziceti 😀

UPDATE:

3 gânduri despre „Google stie tot

Lasă un răspuns

