Concluzie pripita?

Am revenit cu adevarat pe blog in urma cu cateva zile. Nu multe, dar acum imi aduc aminte ce m-a facut sa-mi vad de alte treburi si mai putin de a scrie pe aici.

Inca nu stiu eu prea mult in ale blogului, desi Deea`s Blog exista din 2007. Tot ceea ce am invatat am prins din mers si mai tin minte una alta,toate explicate de Dan, blogăru`, pe la inceputurile mele.

In ziua in care s-a produs accidentul in care a fost implicat Serban Huidu am avut cateva sute de vizualizari doar la articolul respectiv. Astazi, am scris despre Festivalul Filmului Francez si am cateva zeci. E pus doar de cateva ore, dar sunt convinsa ca nu are nici o sansa sa egaleze articolul in care-mi dadeam cu parerea despre sentinta pe care o va primi carcotasul.

E posibil ca Festivalul Filmului Francez sa nu fie atat de interesant pentru oameni, dar cred ca evenimentele culturale, in general, nu sunt interesante pentru oameni. Ca sa ai vizualizari, ca sa intre lumea si sa-ti citeasca blog-ul, trebuie sa scrii despre cacaturi.

Daca eu vreau ca pe viitor sa fac un ban din blog-ul meu trebuie sa scriu despre blestemul lui Mircea Badea, despre sexy pitzipoance si despre toti futaciosii. Asa ca, eu cum procedez pe mai departe?

Un gând despre „Concluzie pripita?

Lasă un răspuns

