Next Top Model vs America`s Next Top Model

Avand ieri o criza de fiere urata, mi-am petrecut timpul stand in pat si vizionand toate cacaturile de la TV. Butonand telecomanda am ajuns pe Antena 1 si m-am uitat cateva minute la Next Top Model cu Catalin Botezatu. Dar ce sa vada ochiul meu acolo? Unul dintre cei mai influenti oameni din Romania (dupa cum a fost numit de o revista de lifestyle) urla la cateva anorexice: „graseloooor! Sunteti toate niste grase!”. Sunt curioasa cam ce rating are emisiunea, cati oameni se uita la ea si cati dintre ei sunt doar niste pustoaice ametite care au transformat-o pe Bianca Dragusanu in idolul lor.

M-am uitat in urma cu ceva timp la emisiunea realizata de Tyra Banks si e interesanta chiar si pentru baietii care vor sa baleasca uitandu-se la niste femei frumoase. Concurentele de la America`s Next Top Model sunt gratioase, frumoase si nu sunt numite capre la fiecare 5 minute. Emisiunea din America nu promoveaza anorexicele, ba chiar incurajeaza fotomodelele cu forme (vezi Victoria`s Secret Models).

Si daca tot am ajuns sa le facem grase pe pustoaicele de 17 ani care au 1 80m si 50 de kg, sa nu ne miram ca o sa ajungem o tara de pitzi asistente, anorexice si bulimice. Zic si eu.

Inca imi vine sa-mi trag una ca m-am uitat la porcaria aia, dar shhhh ca incepe alta mai desteapta numita X Factor de Romania.

8 gânduri despre „Next Top Model vs America`s Next Top Model

  1. Pentru ca in Romania am fost invatati sa nu avem demnitate. De asta fetele sunt umilite asa. Oricum, bucuresteanca aia cocalareasca bruneta si moldovencele sunt cele mai mari pizde pe care le-am vazut in viata mea. Eu ma uit la emisiune regulat si mi-e scarba cand o vad pe aia cu nasu cant o barna si maxilar de Brunhila de tupeu are. Emisiune ne arata ca popor si ca femei si e trist.

Lasă un răspuns

