Voi ati patit asta?

Nu mi-a placut niciodata istoria, poate din cauza ca am avut profesori care nu au stiut cum sa-mi predea o materie care trebuie povestita.

Vine e si a mea. Ma plictisesc repede si nu am rabdare. Daca profesorul nu stie sa ma captiveze si sa interactioneze cu mine, s-a terminat! Mintea mea isi gaseste rapid alte preocupari. Asa ca, istoria am preferat sa o invat singura, din carti, manuale sau din povestile spuse de bunicul. Pana si discutiile contradictorii pe care le au, vesnic, prietenii mei sunt mai utile decat materia predata de un profesor care-si uraste meserie.

Daca in clase primare invatam pentru ca trebuia, in liceu ma smecherisem. Invatam doar ce-mi placea si-mi placeau, de obicei, materiile la care profesorii erau stapani pe situatie si-mi pareau simpatici.

Intrebarea mea pentru voi: ati patit sa displaceti o materie doar din cauza unui profesor care va era antipatic?

7 gânduri despre „Voi ati patit asta?

  1. Eu am avut problema asta cu limba română. Învățătoarea și profesoara din V-VIII au reușit să-mi provoce așa o repulsie pentru orice text mai lung de 3 rânduri încât obișnuiam să-mi cumpăr ziarul ProSport și să citesc doar titlurile plus comentariile din dreptul pozelor. În liceu am dat de o profesoară incredibilă și situația s-a schimbat destul de mult.

  2. Engleza si chimia erau materii formidabile. La chimie am umplut un caiet (impreuna cu petty) cu fotbal pe patratele (naiba stie cum se numeste) in mai putin de un semestru! 😀
    Romana era ok, aveam pile. La matematica eram cuminte si era destul, franceza era oribila si prea de dimineata, fizica m-a invatat sa sterg tabla astfel incat sa arate ca un LED 3D !
    Nu mai imi amintesc alte materii.

    Si sa-ti raspund la intrebare: Nu mi-a placut geografia! Dar ma bucur ca datorita geografiei am invatat sa joc biliard mai bine.

Lasă un răspuns

