De ce trebuie sa te implici daca vrei sa fii cunoscut in blogosfera

Dupa cum am mai scris pe aici, blog-ul meu exista de prin 2007 si cu toate astea, abia acum ajunge sa fie cunoscut cat de cat. Din cauza imaturitatii si a incapatanarii, am zis ca pot sa ma promovez singura si ca nu am nevoie de ajutorul nimanui.

Acum privesc altfel lucrurile. Prima mea experienta la SMS Timisoara m-a introdus in lumea bloggerilor, un univers total diferit de ceea ce mi se parea privind dinafara. Am cunoscut oameni destepti, inteligenti si de la care invat multe de fiecare data cand ii intalnesc. Mi-e mai mare dragul sa-i ascult discutand despre inceputurile lor, despre viitoare proiect plus experientele traite pana acum.

Si acum, sa va spun, concret, ce am invatat de cand am inceput sa scot capul mai mult prin „lume”:

  1. Sa fiu cat mai subiectiva pentru ca lumea este interesata de parerea mea, nu de obiectivitatea specifica ziarelor
  2. Sa ma implic in tot felul de evenimente care-mi plac chiar daca e moca
  3. Sa fiu cat mai activa atunci cand vine vorba de online, dar si de offline
  4. Sa scriu constant si sa creez continut (adica nu ce scriam prin 2007! J )
  5. Sa verific orice informatie pe care o primesc si despre care vreau sa scriu. Practic, sa nu mai iau „dupa auzite”
  6. Blog-ul este oglinda unei persoane,dar, de cele mai multe ori, imaginea reflectata nu e si cea corecta
  7. Vizitatorii care se intorc pe blog-ul tau sunt cei pe care vrei sa ii tii aproape (Da, da! Va vreau aproape!)
  8. Sa ma folosesc de trackback (notiune necunoscuta de mine pana in urma cu o luna/doua)
  9. Sa mentii un blog nu e tocmai floare la ureche (si in momentul de fata ma zbat la pasul asta). Adica, nu ajung cunostiintele prinse din zbor, e nevoie de invatat cateva date de la experti.
  10. Nu toti bloggerii sunt niste nesimtiti

Sunt convinsa ca am multe de invatat in continuare si tocmai din aceasta cauza ma bate gandul sa particip si la Social Media Summit editia de Cluj. Insa, pana atunci, trebuie sa-i multumesc inca o data Alexandrei pentru tot ajutorul pe care mi l-a acordat neconditionat. Ah da, si lui Cristian Sitov pentru ca este un domn!

4 gânduri despre „De ce trebuie sa te implici daca vrei sa fii cunoscut in blogosfera

Lasă un răspuns

