De cine mi-e mie dor

De ce imi e dor deja de facultate?

Imi e dor de facultate. Nu, nu asa cum mi-a fost dor de liceu. E altfel. E ceva diferit. Am sentimentul ca am lasat in spate prieteni dragi si profesori distinsi. Am sentimentul ca am pierdut ceva.

Si acum e momentul in care ma bucur pentru ca exista internet. Asa pot sa ma conectez in continuare la creativitatea continua a Corinei Saftescu, the cuteness itself (chiar daca am fost doar la 4 seminarii tinute de ea si de la celelalte lipsisem din motive obiective), ce idei nebune mai nascoceste Oana Barbu, ce-l mai supara pe Marcel Tolcea si sa-mi stalk-uiesc baietii preferati din an. Yes yes. Heil Facebook!

Mi-e dor de sinceritatea transanta a Laviniei Balulescu si de povestile ei macabre.

Ah, si tu, Ionu Suciu. Cum sa uit de tine? Un adevarat om, o masinarie multi-functionala mergatoare de la care am invatat cum se scrie o stire, cum o realizez, cum o montez, cum sa relatez cum sa cum sa cum sa… si ce ti-au facut nenorocitii? Te-au dat afara pentru ca nu aveai studiile facute la ei. Niste mizerii.

Si Adina Baya. Un an intreg am participat la cel mai frumos seminar: al ei. O minte brilianta ce ne tinea in frau mai ceva ca Hitler pe evrei. Si cum a reusit ea sa ne faca sa citim mult, sa fim documentati si sa fim profesionisti… Mai mare dragul imi e cand vorbesc acum cu ea despre filme si simt ca se umfla pipota-n mine atunci cand imi da dreptate sau cand imi recomanda cate ceva.

Si mi-e dor si de cei care-l intrebau pe Marcel Tolcea in timpul cursului care e perioada de gestatie la caine si chiar si de cei care ar fi facut orice doar ca profesorul sa le simta prezenta in sala.

Imi e dor si de „te rog-ul” rostit a 36-a oara de Tudor Cretu.

Mi-e dor de intalnirile timide cu profesorii mei dragi si de diminetile pierdute la cafeneaua facultatii. Si imi e atat de dor pentru ca stiu ca nu voi mai avea asta niciodata. Probabil.

Si celor din generatia de maine le doresc sa aiba parte de macar jumatate dintre profesorii pe care i-am avut eu pentru ca ei sunt capabili sa va schimbe viata.

8 gânduri despre „De cine mi-e mie dor

  1. ii bine ca de mine inca nu tie dor, pentru ca tot ne mai vedem ( sper ca de asta ii cauza). Cat tine de profi mare dreptate ai.

    Corina Saftescu- cea mai dragutza 🙂 si era fain la ore, iti faceai treaba si puteai pleca 🙂
    Oana Barbu – frate zici ca eram angajati la o firma de publicitate :))
    Marcel Tolcea – cat mai radeau altii, eu am ras de am iesit afara de aia cu ,,gestatia” ei
    Laviniei Balulescu – Craciun scrie despre ultima carte citita de tine? Dupa cateva minute… pai tu de ce nu scrii? :)) Si in cele din urma am citit, la ore o carte de poezii primita de la Balu si uite asa, aia era ultima carte citita de mine 🙂
    Seminarul Laviniei chiar era fain si am fost destul de constiincios, am avut 9 sau 10 🙂
    Ionu Suciu – vocea de la stirile sportive cu Poli, moderator emisiune cu Poli, crainic pe stadionul lui Poli. Aaaa…si … profesor fain. 🙂 aaa … banchetul la fel de fain :))
    Adina Baya – seminar profi si folositor … si varul lu cata o invatat ceva.
    Tudor Cretu. = iti spun eu ca or fost 33 de va rog, am foaia cu pontajul acasa. Seminar fain, distractiv, dar realizarea temelor propuse… de nivelul … lui Iagaru ca el tot scria fain si mai se alegea si de la prof. cu o remarca de genu : de unde te-ai inspirat :))
    Vioreal Marineasa- sa inveti o materie prin povesti si sa ramai cu ceva e mega tare.
    Domn profesor va salut si imi pare rau ca m-ati scos afara de la ora din cauza Hafiei ( cu i din a).
    Psihologia – se putea numii clar pshiatrie 🙂
    Engleza – a fost okkk , ok , okkkey , okei
    Ionel Narita – Pe domn profesor am putut sa-l opresc doar o singura data din curs, cand am strigat : La multi ani !, era imediatat dupa revelion, a mai stat de vorba cu noi ceva timp, apoi a reinceput lectia. Eu eram bun la semiotica, dar nu am inteles nimic :))
    Anamaria Benea- ore foarte faine. Haha … ce am sfeclit
    -o toti cand nu ne-am facut documentarile :))
    Profu OLD . venit de la Bucuresti, care facea pauza la fiecare 30 de minute ca sa fumeze si isi aprindea tigara inca din amfiteatru :))) … mai bine stateati la Bucale si fumati linistit, ca oricum nu am ramas nicunul cu ce ati incercat sa ne predati. Dar na, poate e fain sa te plimbi cu avionul :))
    Lucian Szabo – profesor foarte fain. Cu placere ii strangeam pe baieti la seminar. Imi cer scuze ca am venit in pantaloni scurti la scoala si ca am mintit ca is scotian :))
    Sebastian Petrisor- un profesor klumea si un golgheter desavarsit.
    Ionica Lucian – mama cat mai ne ducea profu la cinema :))
    Mihai ANGHEL – pe langa lucrurile vechi, neobisnuite, unice aduse la fiecare ora la final si dumneavoastra sunteti unic … mama si ce schimbari de voce bruste aveati :)))
    Orele in studio erau faine si din cauza ,,cofragelor de oo ” de pe pereti nu se auzea cand vorbeam colegii intre noi :))

    Cat despre generatia de maine – eu ma bucur ca noi totusi am avut copilarie. ( Fac schimb cu Calculator pentru joc SEGA ) :))

Lasă un răspuns

