JustIN TIME

Ador sa citesc parerea altora despre filmele pe care abia le astept in cinematografe.

Vroiam sa vad filmul In Time de cand i-am vazut prima data trailer-ul pentru ca are o idee originala. „In sfarsit!” am zis in gandul meu. Trebuie sa fie bun filmul asta pentru ca Justin Timberlake e un actor ok (NU bun) si Amanda Seyfried o simpatica. Deci, tre` sa iasa ceva bunicel.

Ei bine, toata lumea tine sa-mi spuna ca In Time e de cacat si ca trebuie evitat. Ba mai mult, Corina si Makavelis spun ca Amanda joaca incredibil de prost in film si ca mai e si naspa. Nu ma mir. Nici in Red Riding Hood nu a facut altceva decat sa-si lungeasca pelerina rosie cu orice pas pe care-l facea.

Poate e de bine sau poate nu, dar dupa ce am citit parerile unor buni cunoscatori de film, am decis ca nu mai merg la In Time si voi vedea The Help, Anonymous si Margin Call.

Multumesc pentru parerile care au venit just IN TIME sa evit o catastrofa.

3 gânduri despre „JustIN TIME

  1. Nu e o catastrofă, e doar dezamăgitor pentru că premisa de la care pleacă filmul e foarte faină și plină de simboluri. Desfășurarea de forțe însă rămâne o înșiruire de clișee.

    • Nu stiu din ce cauza (pt ca sunteti voi convingatori, de aia!), dar NU mai vreau sa vad filmul. Am ajuns exact la polul opus. Probabil din cauza ca exista la cinema alte optiuni care par mult mai bune in momentul de fata.

Lasă un răspuns

