Life in a Day – film pentru noi, documentar pentru generatiile viitoare

Filmed by you”

In primul rand, nu prea l-as numi documentar. E mai de graba un film produs de Ridley Scott si regizat de Kevin Macdonald.

Life in a Day este cel mai interesant film pe care l-am vazut in ultimul timp si urmeaza sa va si spun de ce.

Mi-a suras ideea filmului de cand am citit prima data despre el. Practic, documentarul de 95 de minute comprima viata dintr-o singura zi de pe intreaga noastra planeta. Si mai exact. Life in a day a fost realizat cu scopul ca viitoarele generatii sa vada cum a fost viata in 24 iulie 2010. Tare sau ce?

Filmul a fost facut cu ajutorul oamenilor din 192 de tari care i-au trimis peste 4 500 de ore de film lui Ridley si Kevin. Cei doi au realizat o capsula a timpului care este senzationala de urmarit si la un an dupa si care va deveni un film istoric pentru cei care vin din spate.

Si da, recunosc. De cateva zile m-a prins mania documentarelor.

2 gânduri despre „Life in a Day – film pentru noi, documentar pentru generatiile viitoare

  1. am vazut si eu documentarul,nu o data, ci cu fiecare persoana pe care am reusit sa o conving ca merita vizionat.Consider ca este o idee unica,cam serioasa tinand cont ca dupa am inceput sa ma gandesc la viata,viitor,trecut……Permite-mi sa-ti recomand eu un documentar mai relaxant,asta daca esti in dispozitia de a vedea cei mai dragalasi bebelusi si tot ce tine de ei in primul lor an de viata ,,Babies,,

Lasă un răspuns

