Excesul de ardei iute dauneaza grav ochilor

Folosesc de doar doua zile crema cu ardei iute Revicel si-mi place. Spusesem si in articolul anterior ca produsul miroase foarte misto si ca arata ca o budinca de-ti vine sa o gusti (eu am si facut asta:) ).

Imi place Revicel pentru ca intra greu in piele si asta-ti permite sa masezi bine zona cu probleme. Pe parcursul zilei simti cum ti se incalzeste portiunea respectiva si e ca si cum ai garantia ca produsul isi face efectul. Rezultatele nu se vad deocamdata. E inca prea devreme pentru asa ceva. Pe langa cele spuse mai sus trebuie neaparat sa adaug ca nu e nevoie sa folosesti nici o crema de corp pentru ca Rivel e destul de hidratanta. Deci, per total, imi place crema.

Acum si un aspect negativ ca nu pot fi toate chiar atat de roz cum este crema, asa-i? Eu m-am confruntat cu o problema si prima data am crezut ca e vina mea. Crema intra atat de tare in maini incat nici jumatate de ora de spalat nu a fost in stare sa scoata iuteala din ele. Am zis ca e vina mea pentru ca probabil am mainile prea uscate din cauza frigului. Deci, a trebuit sa adopt o alta strategie. Dimineata, m-am spalat frumos, am aplicat crema hidratanta de maini si am trecut la Revicel. Dupa aplicare am fugit repede sa-mi spal bine mainile. Efectul de iuteala l-am simtit si dupa trei ore cand, accidental, mi-am bagat mana in ochi. DURERE, frate!

Intr-un final am rezolvat problema cu o pila de maini cu care m-am frecat bine bine. Am sapunit de vreo trei ori si acum e ok, dar trebuie sa recunosc ca e destul de enervant ca dimineata si seara sa-ti freci mainile cu o pila.

Poate doar eu am problema asta sau poate sunt alte remedii, asa ca astept nerabdatoare comentariile voastre.

3 gânduri despre „Excesul de ardei iute dauneaza grav ochilor

  1. eu am spalat de vreo 6 ori cu protex si a iesit aproape de tot. si pt mine e un aspect negativ. data viitoare, manusi! M-am bagat si in cada in apa fierbinte seara (dadusem pe la ora 12 ziua cu crema) si a inceput efectul hooot din nou. O sa scriu si eu pe blog despre lucrurile astea. Daca ar fi sa am crema fara sa fiu in campanie, n-as folosi de doua ori pe zi. Si nu stiu nici daca imi ajunge o cutie pentru 4 saptamani.. 😀

    • Eu sunt convinsa ca o cutie nu ajunge pt 4 saptamani sau depinde si de zonele in care aplici crema. Oricum, mie-mi place, deocamdata.

      Sunt nerabdatoare sa vad si efectele 😀

  2. Pingback: Revicel – impresii finale « Deea`s blog

Lasă un răspuns

