Organe de vanzare

Doreşti un rinichi, un lob de ficat sau un plămân? Tot ceea ce trebuie să faci este să accesezi  sfântul google. Ţi se vor deschide nenumărate pagini care conţin anunţuri de vânzare/donare.  Vii cu banul, primeşti organul şi tranzacţia s-a încheiat.

Pentru nimeni nu mai e o surpriză că shopping-ul online a devenit o adevarată afacere. În momentul actual, pe lânga haine şi mâncare, poti achiziţiona şi (ghici ce!) organe umane. Unii le donează, alţii le vând. Site-uri de genul sunt cu nemiluita, iar eu, din curiozitate, am zis sa iau legatura cu un om al carui anunt suna asa: „Tânăr serios, 36 ani, donez rinichi, menţionez că nu am suferit de nici o boală sau operaţie. Grupa de sânge: A2. Ofer si cer seriozitate, Preţul negociabil”. Domnul respectiv, ca tanar nu i se mai poate spune, a lăsat toate datele de contact. Ce s-a întâmplat dupa asta? Am aflat ca de 15 mii de euro îţi poţi achiziţiona un rinichi în stare perfectă.

Românii care-şi vând organe folosesc ca drept scuză situaţia precară în care se află şi dau vina pe sistemul care nu le oferă o altă alternativă pentru o viaţă mai bună. Cel putin asta a fost impresia lasata de „tanarul” cu care am vorbit. Poliţia este neputincioasă în această situaţie. De ce? Pentru că se consideră infracţiune doar dacă persoana care vinde este prinsă în flagrant, iar dovedirea unei asemeni infracţiuni este destul de dificilă.

În România, doar donarea de organe este legală. Vânzarea lor se pedepseşte cu până la 7 ani de închisoare.

Mno, cum comentati?

PS: La multi ani, Romania!

13 gânduri despre „Organe de vanzare

  1. E chiar trist! Dar in Romania se vinde orice, pana si dreptul de a munci ti-l cumperi in multe cazuri. E pacat ca asa functioneaza lucrurile, dar sunt multi oameni care accepta sa plateasca pt a-si continua viata. Romania e chiar tara tuturor posibilitatilor dubioase :)) La Multi Ani! 🙂

  2. Pingback: Organe de vanzare | Magico Lifestyle | Cel mai citit portal de lifestyle din Banat

  3. Buna sunt un tanar Care am nevoie de bani si as dori sa donez si eu sperma…Am 25 ani Ochii Caprui Spre Verzii Nu am nici o bola nu fumez nu consum bauturi alcolice Astept Oferte…Rog Seriozitate Altfel Nu Deranjatii!!!!!!!!!! 0746540411 ma gasiti si la adresa de mail david_sex1@yahoo.com in special cei din TIMISOARA din alte parti pot dar imi asigura transport sau sa vina in TM

Lasă un răspuns

