Cine-mi imprumuta si mie un Iphone? De tot, va rog.

Am un Nokia c3 pentru ca are multe taste. Asta a fost criteriul meu atunci cand mi-am ales telefonul. Nu stie el multe. dar indeplineste necesarele: arata bine, are facebook (avea si twitter), primesc mail-urile instant si navigehaza foarte usor pe internet pentru ca netul de la Orange ruleaza.

Ei bine, de cand a disparut Twitter-ul din Snaptu, sunt terminata. Trebuie sa intru in 242 de fisiere, sa deschid 100 de aplicatii, iar atunci cand ajung in Twitter sa primesc update-uri de acu` jumatate de ora si sa mai astept 10 minute pentru cele mai recente. E horror. E tortura pur si simplu.

Cei care nu au nici o treaba cu cele doua fenomene, e clar ca nu ma vor intelege, dar nu pentru ei e adresat acest articol cersator.

Am un blog. Am nevoie de Facebook si Twitter, iar telefonul meu imi limiteaza considerabil optiunile.

Asa ca, voi astia cu multi bani si pile, faceti un bine lumii si bucurati-o pe Deaa cu un Iphone sau macar cu un telefon destept. Daca nu va lasa inima, macar puneti-mi o vorba buna lui Mosu`. Poate lui i se face mila de mine si-mi imprumuta un Iphone. De tot…

3 gânduri despre „Cine-mi imprumuta si mie un Iphone? De tot, va rog.

  1. Pingback: Lista cu cadouri pe care vreau sa le primesc de Craciun « Deea`s blog

Lasă un răspuns

