NU fi hater si hai la workshop!

persoana 1Inainte de a incepe sa va insir, cu liniute, motivele pentru care trebuie neaparat sa veniti la workshop-urile realizate de Persoana I, trebuie sa va spun ca eu, la inceput am fost foarte sceptica in ceea ce priveste avantajele pe care le-as avea in urma unui astfel de training. Stiam ca nu am ce pierde, dar nu intelegeam cu ce ma poate ajuta faptul ca niste oameni, care deja si-au cladit si si-au pavat bine viitorul, vor veni in fata mea sa se laude si sa-mi spuna cat sunt eu de loser.

Ei bine, mare surpriza mare! Nu a fost deloc asa cum am crezut eu la inceput.  Am cunoscut oameni misto si invat de fiecare data chestii foarte utile pe care eu le auzisem si le faceam dupa ureche. (Da. Va las sa aruncati cu rosii in mine pentru cum am gandit in acel moment.)

Daca tu consideri ca stii deja cum sta treaba pe piata muncii, ca te cunosti pe tine, ca stii care-ti sunt punctele forte, ca ai ce trebuie pentru a reusi si ca stii tot ce e de stiut, lasa-ma sa te contrazic si sa-ti spun ca te inseli. La workshop-uri inveti care e cel mai usor mod de a ajunge acolo unde-ti doresti si de a fi fericit de alegerea ta. Pana la urma, asta ne dorim cu totii, nu? Plus, chiar daca le stii pe cele enuntate mai sus, e aproape imposibil sa pleci de la workshop fara sa fi invatat ceva nou. Asa ca, nu fi hater (asa ca mine) si hai workshop.

SI acum urmeaza partea cu liniute.

workshop-ul te ajuta sa fii mai deschis atunci cand vorbesti in public (pe mine, cu pasi marunti, ma ajuta sa-mi inving teama de a vorbi in public)

te ajuta sa-ti (re)descoperi atuurile (spre exemplu, eu uitasem cat de mult imi place sa scriu cronici sportive, iar Persoana I mi-a adus aminte de asta)

te indruma sa faci ceea ce-ti doresti (ma simt mai motivata)

te ajuta sa-ti alegi obiective realizabile (am inceput lista cu obiective SMART 🙂 )

te invata cum sa ramai pe calea de succes sau, mai bine zis, cum sa nu te abati de la calea pe care ti-ai ales-o

iti arata ceea ce ar trebui sa devina o prioritate in viata ta

te scoate din ceata densa provocata de facultate

asculti vorbind niste oameni foarte misto

– primesti solutii/recomandari pentru orice problema pe care alegi sa o dezbatem

persoana 1– dupa workshop mergi la bere cu niste oameni tare faini 🙂

Concluziile astea le-am tras dupa 2 workshop-uri. Inca unul se va tine saptamana viitoare, marti, incepand cu ora 18. Asa ca, daca suntet curiosi si interesati direct de aceste traininguri, trimiteti un mail la corina@persoana1.ro si spuneti ca vreti si voi sa participati.

PS: Ieri, la workshop, l-am cunoscut pe Alex Blogu si mi se pare un om foarte misto. Apropo, inca astept suta de euro promisa 🙂

Pozele le-am preluat de la Corina.

Dati click aici pentru si mai multe detalii despre Persoana I.

 

5 gânduri despre „NU fi hater si hai la workshop!

  1. Pingback: Tu incotro te indrepti? « Oana Alexandra Candea

  2. Pingback: Mos Craciun vine si la cei nevoiasi « Deea`s blog

  3. Pingback: Persoana I cauta voluntari « Deea`s blog

Lasă un răspuns

