Mos Craciun vine si la cei nevoiasi

Anul trecut, eu impreuna cu doua prietene, am organizat o strangere de fonduri prin care am ajutat o casa de copii din Recas. Nu a fost ceva de amploare, dar, impreuna, am reusit sa ajutam cu bani, cadouri si hainute niste copii tare dragalasi.

In urma cu foarte putin timp am cunoscut cea mai calma si blanda persoana de pe pamant. Numele ei este Casandra, e psiholog de profesie si e presedinte la ONG-ul Persoana I, ONG despre care v-am vorbit intr-un articol anterior.

Nu am fost anul trecut cand tot ea impreuna cu multi bloggeri din Timisoara au ajutat si au facut fericiti o multime de copii (150 la numar), dar anul asta vreau sa ma implic in campania lor. Atat cat pot si-mi permit. Asa ca, daca vrei sa ajutati niste copii incercati de viata cu haine, jucarii, carti sau orice crezi ca este nevoie, da un click aici si vei primi toate informatiile de care ai nevoie.

Daca doresti sa donezi bani, o poti face in contul Persoana 1, RO11INGB0000999902684121 deschis in numele ASOCIATIA PERSOANA 1. Toti banii stransi vor fi folositi pentru a cumpara alimente si rechizite pentru copii.

Hai sa facem un bine celor care chiar au nevoie!

Un gând despre „Mos Craciun vine si la cei nevoiasi

  1. Pingback: Persoana I cauta voluntari « Deea`s blog

Lasă un răspuns

