Revicel – impresii finale

Am ajuns in ultima saptamana de campanie si testare a cremei anticelulitice Revicel si urmeaza sa scriu impresiile finale. V-am mai vorbit aici si aici despre crema, asa ca nu ma voi repeta ca un papagat turbat.

Oana Barbu a realizat un chestionar complet si usor de completat prin care imi pot exprima mult mai cu spor parerea vizavi de crema pe care am folosit-o in ultimele saptamani.

Impresii finale:

Dupa ce am folosit crema Revicel am dat jos considerabil din centimetri de pe picioare, solduri si abdomen. E bine de precizat ca in acest timp am tinut si o mini-dieta (nu am mancat dulciuri, paine, fainoase si tot ce intra in categoria asta) si am alergat 15 minute in fiecare zi (mai putin sambata si duminica).

Eu voi cumpara crema in continuare si o voi folosi pana voi ajunge la greutatea dorita. Nu cred in creme minune, dar in combinatie cu o dieta potrivita si cu sport, ajungi foarte usor la corpul dorit. Ai nevoie doar de vointa.

La puncte slabe ar mai fi de adaugat si asta: continutul cremei nu ajunge mai mult de o saptamana daca o folosesti pentru toate zonele care sunt mentionate pe ambalaj (brate, abdomen, picioase, solduri)

Sunt tare curioasa sa cunosc si parerile voastre vizavi de intregul proces.

11 gânduri despre „Revicel – impresii finale

  1. Revicel, este foarte buna! Eu am incercat foarte multe creme, anticelulitice! Si acum le tot schimb sa vad care e mai buna! Pana in momentul acesta Revicel este pe primul loc, urmata de Gerovital – ce a aparut acum nou. Totusi, in ceea ce priveste efectul termic la Revicel simteam efectiv cu lucreaza crema si cum ma arde locul in care imi facusem masaj, in schimb la Gerovital inca nu am simtit nimic, doar ca pielea este mai catifelata si neteda.

    Si eu iti recomand aceasta crema!

  2. Dar eu nu am folosit-o decat pentru picioare si fund… Si puteam sa ies si in oras dupa! Ce e drept, stateam 30 de minute pana imi faceam masaj la fata si ochi si apoi ma imbracam:)

    • Nu puteai sa scrii mai frumos despre ea 🙂 Da, asa e. E cea mai buna crema anticelulitica de pe piata la ora actuala. Bine, nu le-am folosit pe toate, dar am incercat destule.

      • Eu acum incerc Pferdebalsam de la Herbamedicus ce contine ardei, arnica, rozmarin si camfor. Are efect de incalzire, vitalizare si linistire a muschilor si de ardere a celulitei…Iti voi spune parerea mea dupa ce termina cutia.:*

          • Clar: produsul l-am cumparat din mall de langa Carturesti unde au produse Bio, iar preturile de acolo sunt foarte bune! Asa ca sa-ti faci o idee in mare costa 20.50 lei si are 500 ml si e la cutie(imi place mai mult asa decat la tub pentru ca nu risti sa iese prea mult + te asiguri ca ai consumat tot:)) ). Este gel (intra mai repede in piele decat crema, dar poti sa faci masaj cateva minute bune pana este asimilata de piele) si miroase a ardei iute (parca miroase un pic mai bine Revicel).

  3. Eu folosesc gama Nivelazione Slim comandata de pe http://Farmona.ro, produse relativ noi pe piata din Romania, foarte bune dealtfel. Dupa vreo 2-3 saptamani am dat jos vreo 3 centimetrii iar celulita abea ca se mai vede. Produsele aceastea contin foarte multe ingrediente active. Preturile sunt foarte accessibile, in jur la 30 de lei. In trecut am incercat foarte multe creme, recunosc nu am incercat Revicel, si fara mari rezultate.

Lasă un răspuns

